Your One-Stop Source For
Music Lyrics
Bass and Guitar Tabs
and More...
Music Lyrics Bass and Guitar Tabs

 

The Lyrics Are Below

 

Crazy

 

Come here baby

 

You know you drive me up the wall

The way you make good for all the nasty tricks you pull

Seems like we're makin' up more than we're makin' love

And it always seems you've got something on your mind

Other than me

Girl, you gotta change your crazy ways - you hear me

 

Say you're leavin' on the seven thirty train

And that you're heading out to Hollywood

Girl, you've been givin' me that line so many times

It kinda gets that feelin' bad looks good

 

That kinda lovin' turns a man to a slave

That kinda lovin' sends a man right to his grave

 

(Chorus)

I go crazy, crazy, baby, I go crazy

You turn it on - then you're gone

Yeah you drive me crazy, crazy, crazy for you baby

What can I do, honey

I feel like the color blue

 

You're packin' up your stuff and tryin' to tell me

That it's time to go

But I know you ain't wearin' nothin' underneath that

overcoat and that it's all a show

 

That kinda lovin' makes me wanna pull down the shade, yeah

That kinda lovin' yeah, now I'm never gonna be the same

 

(Chorus)

 

I'm losing my mind

Girl, 'cause I'm goin' crazy

 

I need your love, honey, yeah

I need your love

 

(Chorus)

 

 

 

 

Click here to return to my Aerosmith lyrics page

The lyrics are Copyright their respective owners.

Sign Up For My Newsletter
Subscribe | Unsubscribe

Site Map | Disclaimer | Privacy Policy | Media Kit | Submissions/Corrections

Website © 2000-2014 mattsmusicpage.com. All rights reserved.

Legal & DMCA: Matt's Music Page has been providing lyrics and tabs in a legal way, paying royalties each year to a few organizations. Then, all lyrics and tabs were removed from the site. Now, there's a new owner to the site, which purchased it August 26, 2014, and he is in negotiation to obtain licensing from BMI at the moment. If you have a specific DMCA request -- please do not hesitate to contact me via the contact button on top. I will do my very best to keep this site fully legal.

Get our toolbar!